En tur till Järpen!

Det blev en tur till Järpen på eftermiddagen
efter min skidåkning och grabbarnas skotertur.
Ungdomarna beslutade sig för att åka hem
så jag skjutsade dem till bussen i Järpen. 
Gav mig oxå tillfälle att gå på systembolaget! :O)

 Nu är det bara PK och jag kvar i stugan
- lite ovanligt om man säger.
Jag glömde telefonen i bilen
så jag är tvungen att knäcka mördarbacken ännu en gång i kväll.

Pelle har eldat upp bastun
så det kan bli lite bastubad innan middagen.

Det är bara fredagkväll
och jag har redan varit ledig i flera dagar
- det känns bra!


Kommentarer
Postat av: Marina

Åhhh...stackars "MÖRDARBACKEN"..;o) Nåväl - en bastu vad det lider lindrar muskelansträngningen..ha det gott! Kram

2010-03-12 @ 19:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0