Full fart mot fredagsmys! :O)

Började dagen med att jobba två timmar,
 sedan hade jag en bokning för att fixa mina naglar.
 Idag var dom fina
- behövde bara
fixa i ordning två av dem och bättra på de andra.

Det är mulet och blött ute idagmen det regnar inte.
Nu är det dax för lunch och jag skall äta dagens ute på lokal
- hoppas att det finns något gott att välja på.
 På eftermiddagen ska jag ta en genomgång av nya hemsidan
för nu är den så gott som klar.
Den kommer att bli jätte bra!
Vi är så nöjda
, bara lite små justeringar kvar!
Sen är det full fart mot fredagsmyset! :o)

Trevlig Helg!


Kommentarer
Postat av: Marina

Full fart var det ja...jag ger Östersunds Kommun 45 minuter till av min fredag...sen drar jag på stan..;o) (ska kolla in nya hemsidan sen) Kram!

2010-03-19 @ 14:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0