Here comes the sun...dodododo!

Åhh, ett sånt underbart vårvinter väder vi har idag!
 Solen strålar
från en blå himmel
och det är -12 grader.
Jag har legat och läst
 och väntat på att det ska bli lite varmare
( det var över -20 i morse)
 men nu börjar det ordna upp sig.
Vi ska ner på isen PK och jag,
 får väl se om det blir skridskor eller bara en promenad.
 Min rygg får bestämma hur det blir.

Nils åkte till Ånge på utbildning i morse,
med bussen!
 Hoppas att det blit bra och kul nu då.

 Pelle är i garaget och de övriga två sover ännu.
Nääe nu får jag allt sätta fart
om denna dagen inte skall gå förlorad.


Kommentarer
Postat av: Karin

Ta det lugnt på isen ifall du åker skridskor,sprickorna är förrädiska.. Själv jobbar jag..Trevlig helg på er..:0)

2010-03-06 @ 12:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0