Möten möten och möten !

Mina dagar tenderar att bokas upp av möten!
Idag har jag haft två!
Ett i morse med en ekonomisk rådgivare
och på eftermiddagen ett möte med studenter från högskolan.
 I morgon har jag två möten på förmiddagen
och sen en långsittning på eftermiddagen - mentorträff.
 Visserligen så väljer jag ju själv
vad jag ska vara med på
och de flesta möten är intressanta och givande
men varför klumpar dom ihop sig hela tiden?
På fredag ska jag träffa dom som jobbar med KAPABs hemsida
och så ska jag fixa mina naglar!
( då blev det ju två då med!)





Kommentarer
Postat av: Maggan

Fixa naglar är väl inget möte :P

2010-03-18 @ 06:34:30
Postat av: Anita svarar Maggan!

Näääe egentligen är det ju inte det - "möte med mej själv" kanske! Jag tänkte mer på bokade tider under dagen! :O)

2010-03-18 @ 08:08:05
Postat av: Marina

Så där blir det ibland...det kan va stressande när man inte får tid till "inre" arbete...själv har jag nackspärr...dag 3...häpp!

2010-03-18 @ 08:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0