Allt på en gång!

Middagen var fix och färdig när jag kom hem
- härligt att få sitta ner till dukat bord och färdilagad mat!
Efter middagen så drog stora cirkusen igång!
 Nils skulle möblera om
sitt rum
och jag hade lovat honom att ta min säng.
Samtidigt som jag rev ur hela min garderob för att rensa ut
och försöka hitta några sommarkläder
( jag har nämligen halva min sommargarderob hos syrran!)
Nu några timmar senare så är Nils rum helt klart
medans jag har alla mina kläder på golvet och ingen säng.
 Hur gick detta till?!
Det är total rokad här hemma, 
för Emil ska ha sängen som står i gästrummet
 och jag ska ta hans så länge - till jag köpt en ny!
Men just nu så har han inte tid att skifta säng
så jag får väl sova i gästrummet i natt!
Och mitt i allt hade jag tänkt börja packa!

Tänk så det kan gå när inte haspen är på! :O)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Haha....nä inte halva garderoben men en halv påse (som jag inte hittar)Efter att den blivit nedburen i källaren så har Knut dumpat grejer där samt att en massa annat skit tillkommit. Vart kommer allt skit ifrån??

2010-05-12 @ 18:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0