Ännu en snabbis.....

Jobbade på som en galning över lunchen och till till klockan 3
- hämtade Lars till klippning hos "snabba tanten"!
Iväg på affären ......
väl hemma så var jag tvungen att tömma en översvämmad diskbänk
- sen började jag packa OCH lagade middag samtidigt.
 Nu har jag i alla fall packat klart...nästan...;O)
- nu ska jag ta ett Relaxande bad i väntan på tåget till Arlanda

- ett bad och ett glas vin en tidig måndagkväll
precis i starten till resten av mitt liv!



Tio minuter i 9 går mitt tåg...
och jag kommer garanterat att var med! :O)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Oj oj oj....jag blir stressad. Hoppas att du får en härlig semester i Italien.

2010-05-17 @ 19:07:59
Postat av: Nina

Ha det så jäkla skönt som du bara kan!... Glöm inte det! :o)

2010-05-17 @ 19:36:01
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Marina

Alltså...nu är det du som slappnar av i två veckor - Doktorns order! Bon viaggio!

2010-05-17 @ 20:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0