Fruntimmersmiddag!

Efter en något forserad dag så blev det till slut en Fruntimmersmiddag!
Jag gjorde precis som jag sa att jag skulle
- ägnade lunchen åt att fixa med presenter och mat!
Mina medarbetare slutade vid 15 och jag var själv på jobbet till klockan halv 5.
 Åkte på stan och fixade mina naglar
 och sedan tvärt hem och fixade middag!
Vi hade en skön kväll här hemma -
vi brukar ju ju ha det bra på våra träffar.
 Det blev grillat till middag och vi pratade till långt in på natten.

Jag känner mig trött och sliten
och längtar till ITALIEN nu!












Kommentarer
Postat av: cinis

Ni e så Fina Busfröknar....Kram

2010-05-13 @ 17:25:43
Postat av: Karin

Tack för den tjejmiddan.. SNART åker vi.. ;0)

2010-05-14 @ 09:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0