Godmorgon!

Så var det 1:a maj då!
Det blev en mycket trevlig kväll igår,
som känns lite i kroppen idag. 
Jag var ledig på eftermiddagen och fixade med lite
dvs jag handlade på Willys och det tog ju en evig tid.
Frida och Nadja, Lisa och Titti kom
och grattade mej på eftermiddagen.
Sedan grillade vi med ungdomarna innan dom skulle ut på sitt. 
Marina kom oxå och grattade 
och efter lite mat och prat så åkte Pelle, Marina och jag på krogen.
Först var vi på Plaza och sen gick vi vidare till Bishops Arms.
Mycket folk i farten
trots det idoga regnandet.
Jag var dyngsur efter att ha väntat på taxi i evigheter när vi skulle hem.

 Vaknade tidigt idag trots allt men morgonen har varit seg.
Vi ser på film Pelle och jag
men funderar på att åka ut och slipa lite på båten.
Det finns en hel trädgård
som oxå behöver pysslas om
och jag skulle behöva dammsuga och skura golv
- så sysslolös behöver jag inte vara denna lördag heller! :O)


Nadja och Lisa kollar in Alice!


Frida och Titti!


Middag med familjen!


Pelle och Marina!


Kommentarer
Postat av: Marina

Som sagt - tack för igår....tog taxi hem strax efter er - blev hänvisad att gå upp till Taxi/Hemköp och stå i kö..:/ Fanns ingen taxi att skicka....så samma här - dyngsur!

2010-05-01 @ 11:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0