Hamburgermiddag!

Tänkte när jag åkte från jobbet att idag får det gå fort
eftersom klockan var närmare halv 6.
Hemma väntade 5 hungriga tonåringar! ;O) 
In på Coop och handlade
och så hem. 
Till middag stekte jag 16 st hamburgare + 2kg pommes + bröd och sallad.
Nils hade ännu en kompis hemma
så det blev 6 hungriga tonåringar till middag idag!
Full fart kan man lugnt säga!

Själv väntar jag på att mina räkor ska tina! :O)
Under tiden dom tinar så ska jag ta en promenad
och dela ut en inbjudan till grannarna om
"Städning av området nästa söndag!"
- sen blir det soffan och TVn!

Nils + polare är på nån fest i Björkbackaparken
- lycka till säger jag, det är bara 8+ ute!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0