Oh what a day!

Snacka om en speedad dag!

Jag fick med mej Lars ut till båten
och vi hjälptes åt att olja in runt fönstren där vi slipat.
Vi var tillbaka hemma 5 minuter innan krattningen och grillningen med grannarna började.
 Lars hjälpte mej att fixa en eld och grilla korv.
Trettio korvar senare började det regna
så då var det slut på den samvaron.

Då tog jag med mig Nils för att köpa plant och jord till blomlådorna
 som måste planteras nu eftersom jag kommer hem två dagar innan studenten.
 Så nu har jag planterat blommor i alla lådor och krukor som jag hittat!.
Det blev jätte fint!

 Nu fixar jag middag och skall till med lönerna,
sen är det bara packa resväskan kvar att göra.......

Undrar du vad min man gör en dag som denna???
....han fixar med sina bilar! ;O)














Kommentarer
Postat av: mams och mormor

Så fint du gjort Anita! och ha det riktigt skönt i Italien.

2010-05-16 @ 18:02:13
Postat av: Maggan Svensson

Maggan Svensson ska det ju vara förståss(!mams och mormor det är till dottern och barnbarnen det )

2010-05-16 @ 18:05:06
Postat av: Marina

Världens bästa Anita kan själv..:o)Jättefint!

2010-05-16 @ 18:37:00
Postat av: Lena

Kvinnor kan......, och snart semester..:o)

2010-05-16 @ 20:24:38
Postat av: Karin

Jag vet en som är trött och behöver semester.. och ska på semester..;0) Fina blomster.. ta dig tid att njuta av dem också ;0)..Ses i måra kväll 20.30 :0)

2010-05-16 @ 21:35:54
Postat av: Maggan

Jättefint blev det. Nu blev jag inspirerad att fixa min lilla balle också :)

2010-05-16 @ 21:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0