Sköna Söndag!

Åh vilken kväll det blev igår!
Fullt ös
från början till slut!
Jag och alla mina tonåringar grillade till middag
och det gick att sitta ute i solen på verandan länge.
Marina kom och vi förfestade med Nils och hans polare.

Åkte ner på Marité vid 21
- det var redan då massor med folk på plats.
Träffade ganska mycket folk som jag kände
- tänk att man kan känna igen folk
man inte sett på 30 år
Det var både disco med Orsa och live med Smalare Än Thord!
Jag hade verkligen jätte kul och dansade hela kvällen
- man kan lungt säga att artrosen fick sej en genomkörare! ;O)

Tog lite sovmorgon i morse

trots att solen strålade från en molnfri himmel.
Sen åkte Jag med Pelle till Lugnvik
 för att se på hans nybyggda snökanon
- den var jätte snygg faktiskt
(om nu snökanoner kan vara snygga!!)

På eftermiddagen har vi jobbat med trädgården
- det har sopats och krattats och klippts som bara den.
Vi fick äntligen hjälp att ta bort stubbarna
- Sune tog hem en traktor
och gävde upp skiten,
 så skönt att dom är borta!
Nu ska det äntligen bli gräsmatta
på vår baksida!
Vi grillade i kväll oxå - och ikväll var vi 8 st som åt.
 Familjen växer! ;O)

Nu blir det TV
och kanske ett hett bad för min ömma leder och min trötta rygg!


Theo, Emil, Marina och Daniel!


Anton & Nils!


Sun e Kommer med traktor!


Pelle och Eivor gräver upp pionen
den ska bo hos Eivor nu!


Stubben efter Lärkträdet satt fast rejält!


Eivor och Anita!


Nu är det bara att lägga på matjord och så gräsmatta!


Detta trodde Pelle att han skulle handgräva!


Kommentarer
Postat av: Marina

Hade supertrevligt igår!...Tack för en riktigt nice förfest..;o) Snökanonen är skitsnygg...så det så:)

2010-05-09 @ 22:59:35
Postat av: Maggan

Vilken rolig helg du verkar ha haft :)

2010-05-10 @ 06:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0