Tjohoo!

Vaknade i morse med att Lena stod i sovrummet
- tydligen låste ingen dörren i natt. :O)
Lena och jag har varit på stan idag,
 fikat och tittat på folk.
 Solen skiner och det har verkligen varit en härlig dag!
Igår var det en oxå en härlig kväll.
 Först mat och mingel och föreläsning hos Fia i Ope,
sedan åkte Karin och jag in på byn.
Det blev mera mat på Plaza och sen en pubrunda.
Marina kom in och höll oss sällskap! :o)

Nu laddar jag för ännu en kväll - det blir Nostalgikväll på Marité.
Vi har plockat fram uteböbler och ska grilla till middag!
Sitter med grabbgänget i solen och låter sommaren rinna in i kroppen
- gott med en öl är det oxå!

Båthuskrogen i Ope!













Tjejligan på byn!


Lena bjöd på fika!


Kommentarer
Postat av: Marina

Nu e jag hemma...fy bubblan vad jag letat dig..;o)

Man ska inte lämna mobilen hemma...puss..hoppas allt är bra...;)

2010-05-09 @ 01:56:10
Postat av: Lena

Hallo.....vart är du, hur var det igår?

2010-05-09 @ 17:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0