Viktigast först!

Nu är jag något stressad!

Denna vecka jobbar vi bara tre dagar
 och jag har massor som måste bli gjort före den 17
då jag åker till Italien.
 Rent jobbmässigt så har jag löner som skall göras,
skattedeklarationen, komplettering av årsredovisningen,
lagerlista till Flathers
måste mejlas,
betala leverantörer och förbereda miljöreveion FR2000.
Och på det privata planet är det ju Emils student som måste planeras
 - måste beställa mat, hitta foto till plakat, beställa plakat, beställa blomma
 och vad tusan ska JAG ha på mig??
Emils kläder är klara...men jag då....?
Jag kommer hem bara två dagar före studenten
det går inte att spara något av planeringen till senare.

Får nog börja med att göra en *Att göra lista*
 - Viktigast först!


Kommentarer
Postat av: Lena

Heja på, nu går det fort, snart är vi där, lääängtar!

2010-05-10 @ 10:35:08
Postat av: Marina

Snälla nån...vad du har mycket att stå i...stackars. Du hittar säkert en snygg klänning i Italien och blir stans snyggaste morsa.:)

2010-05-10 @ 12:26:45
Postat av: Marina

http://www.youtube.com/watch?v=8ep2Y7O6JAQ&feature=player_embedded#!

Här har du låten..:o)

2010-05-10 @ 12:43:32
Postat av: Maggan

Jag ångrar nu att jag inte köpte kläderna på Zizzi

:(

2010-05-10 @ 16:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0