En ledig dag!

Jag har varit ledig och det var jätte skönt!
 
Sen tror man ju alltid att man ska hinna så mycket på sin lediga
och det gör man ju inte.
Jag började med att åka till kontoret för att ordna med lite papper
som måste skrivas på
sen åkte jag ner på Skönhetscentrum och fixade mina naglar.
När detta var klart gick jag och fikade på Törners
och så blev det en sväng på stan.
 Klockan 11 var et dax för fotvård - alltid lika skönt! 
Efter det letade jag en klänning som Åhlens haft i sin reklam
- men en hittade jag inte....så klart!
 
Klockan 13:30 var jag på samtal med Lars och hans mentor på John Bauer.
Allt vara bara bra och Lars sköter sina studier me bravur!
 På hemvägen handlade jag
och så var jag in en sväng på Kupan - men hittade inget jag ville ha.
Efter matlagning och middag så åkte jag till Lena i Torvalla
och vi tog en promenad i kylan.
Skönt att komma ut och skönt att prata med en vän
- borde jag göra oftare!
 
Nu blir det House på TVn!

Vad har du gjort idag då?


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jobbat, handlat, hem och fortsätta jobba. NU blev jag klar. God natt!

2010-11-16 @ 22:54:53
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Fått frukost på sängen ;o), läst tidningen, jobbat, bakat kladdkaka, fikat, tagit en promenad, jobbat, lagat mat, jobbat, kram & gonatt!

2010-11-17 @ 00:20:12
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0