Ingen förändring.....

Fortfarande kämpar jag på med min förkylning....
eller om det kanske är halsfluss jag har!
Har ingen feber men ont i halsen och ont i huvudet
- sover dålligt på natten eftersom jag är helt täppt i näsan och halsen.
It´s killing me!

Jag orkar ingenting
- det är soffläge
och bok eller TV som gäller.
Måste nog ringa hälsocentralen i morgon....
att ha så här ont i halsen i 4 dagar
känns inte som en vanlig förkylning.
Ett halsprov
är väl på sin plats.
Åhhhh så jäkla jobbigt
- jag som ska ha fruntimmersmiddag på tisdag
OCH åka till Uppsala på fredag.
Ingen återvändo
- det blir att besöka läkare i morgon!
 Japp - så roligt har jag det!

Nils kommer hem
på middag idag - om han törs....
risk för att bli smittad är ju överhängande.
Jag får väl hålla mig ur vägen
- låta bli att laga mat och inte pussa på honom så mycket! ;O)

 Hur har din helg varit då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0