Ladda batterierna!

Det är väl så här på söndag kvällen
 man ska känna att man laddat batterierna inför kommande arbetsvecka???
På ett sätt så känner jag att denna helg har jag gjort det.
 Men på ett annat sätt
så känns helgen för kort....
som om det fattas en dag eller två!
Jag skulle gärna vara hemma i morgon och liksom bli färdig!
Tycker bara att jag hinner hälften
av det jag vill
 eller det jag tänkt att jag ska hinna.
Denna helg har jag missat en hel del av städningen
och det är ju bra att jag varit ute mycket och så....
men jag mår inte bra när det är rörigt omkring mig.
Sen kan man ju inte använda varenda lördag till att städa heller
- eller hur??
Nåväl - jag känner mig utvilad i all fall
 och det är ju huvudsaken!

Hur har din helg varit?



Kommentarer
Postat av: Lena

Skulle också vilja utöka helgen med ett par dagar.

2010-11-08 @ 07:53:45
Postat av: Marina

Ja det där med att städa på helgen är ett nödvändigt ont...speciellt nu när det är mörkt redan innan man kommit hem under veckorna..:/

2010-11-08 @ 14:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0