Mååååndaaag morgon.....

........Så var det dax att ta tag i vardagen igen!

Jobbet väntar med papper papper papper!
Jag ska ta bilen för idag ska jag äta lunch med min kusin Anna
 - vi ska prova Arctura.
Sen har jag tid hos frissan i eftermiddag
- det blev ju inget förra veckan då frissan var sjuk.
Jag hade faktiskt planerat att vara ledig i eftermiddag
men igår ringde en ur personalen och ville vara ledig idag
då kan ju inte jag vara ledig oxå.
Jag får ta en annan eftermiddag!
Ikväll är det en manifestation på Stjärntorget
- för narkotikans offer.
Det hade jag oxå tänkt att jag skulle hinna vara med på
 - kanske jag hinner dit en stund efter frissan.
Ikväll är det dax att ta tag i källsorteringen igen
 - det är inte klokt vad mycket glas, plast, metall och kartonger det blir i ett hushåll.
Skulle ha varit ut med kläder och leksaker till flyktingförläggningen på Frösön oxå
- får se när det blir tid till detta.
 
Önskar er alla en bra måndag!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hälsa Anna!

2010-11-01 @ 17:23:50
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0