Min pappa!

Idag är det 18 år sedan min pappa Bosse lämnade jordelivet.
 Det känns väldigt konstigt att det gått så lång tid
och jag saknar honom fortfarande.
Jag tänkte att jag skulle ta mej till graven och tända ett ljus
- men vi får se hur det går med det.
 Jag har förtfarande hög feber och ont i huvud och hals.


Mina tankar idag går till pappa Bosse! <3



"I hjärtat finns ett rum
som bara är för dig.
Och var jag än tar plats
så finns du här hos mig.

Jag hör din varma röst
som inspelad musik.
Jag lyssnar om igen
för den är helt unik.

I mörker och i ljus
ditt ansikte jag ser.
Ur minnet tar jag fram
de bilder där du ler."
(Okänd)


Kommentarer
Postat av: Cinis

Vilken fin dikt..jag minns oxå....kram

2010-11-19 @ 17:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0