Pang på.....!

Jag var inte så trött i morse
men otroligt långsam och seg!
Hittade inga kläder
jag vill ta på
- hittade inga vinterskor ( vi har ju snö och -7 grader idag!)
Skulle bara
ploka ur och i en diskmaskin
och sätta igång en tvätt!
 Allt tog en evinnerlig tid!
Tillslut ringde en kund
hem till mej
och frågade om vi hade stängt idag!?
Nils var ju på plats men om det är många som ringer
så kommer vissa inte fram!
Det var bara att slänga sig i bilen
och ta sej till kontoret fortast möjligt.
 Nu har vi kafferast och det är ganska lugnt på telefonerna
 - skönt så får jag tid att tala lite med personalen oxå!
 
Må så gott denna nya vecka då vintern kommit
- i alla fall till Jämtland! :o)


Kommentarer
Postat av: Marina

...men jag var jättetrött...ska jag vara ärlig gäspar jag fortfarande och nu är klockan 14.10..ha ha. Blev sent med film igår - men den var bra! RED bd Bruce Willis..:)

2010-11-08 @ 14:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0