Tjipp tjopp......

...........så var det tisdag!

 Pelle åkte till Jönköping igår kväll
och jag somnade på soffan framför TVn.
 Det var den måndagkvällen!
Har hört på radion att det är snöstorm i södra delarna av landet
- vi har kallt men ingen vind och nästan ingen snö.
Jag hoppas att vi slipper snöstorm
- det får gärna snöa men det behöver inte blåsa.
 
Idag är en helt vanlig dag med telefonpassning
- Ulf är tillbaka på fredag så Nils och jag får klara oss själva.

 Nu dax för kaffe så att kroppen får som den vill!

 En bra dag önskar jag er alla!


Kommentarer
Postat av: Marina

....dagavill??

2010-11-09 @ 11:19:11
Postat av: Anita svarar Marina!

...tydligen! :O)

2010-11-09 @ 13:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0