Vila och återhämtning!

Det är det som gäller.....vila och återhämtning!
Inget penicillin behövdes för det var en vanlig förkylning.
 Känner mig bättre i halsen idag - alltid något! :O)
 Kan dock känna att det blir lite svårt med vilan denna vecka
- jag måste räkna löner och sen är det personalfest på torsdagkväll
...och på fredag eftermiddag åker jag till Uppsala.
Men men...det är ju flera dagar dit - eller hur!? :O)
 Nu är Pelle oxå sjuk - samma skit som jag har
 och Lars och Emil hostar och kraxar....
rena sjukstugan
här hemma!

Det blir som sagt det blir lugna gatan här hemma denna veckan.
 Tyvärr får jag ställa in fruntimmersmiddagen
som skulle vara hos mej i morgon
- inte läge om man säger!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ojojoj....sicket elände! Krya på er.

2010-11-23 @ 09:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0