Grattis Ludwig!

Idag fyller syrrans yngsta 16 år
- Grattis Ludde! <3


Jag har verkligen segat på idag på morgonen
- trodde aldrig att jag skulle ta mej till kontoret.
Men när köket ser ut som ett bombnedslag
och tvätten måste tvättas innan resan
så blir morgonen plötsligt kort!

Igår läste jag en massa på nätet
om hur man bäst gör med katter när man ska på semester.
 Det är bäst att någon kommer hem till oss
och ser till dem två gånger om dagen
 - Kattpensionat är ingen bra idé när det gäller katter.
Dom blir bara stressade av att "bo granne"
med en massa katter dom inte känner.
 - för mycket främmande dofter som bara stressar upp.
Så nu hoppas jag att någon av grannarna
är villig att gå hem till oss morgon och kväll under en vecka.
Det blir ju inte riktigt en vecka heller för Erik flyttar på lördag - söndag
och vi kommer tillbaka på fredag morgon
- så det är en 4-5 dagar det gäller!
Det bor ju massor av pensionärer i vårt område
som är hemma hela dagarna
- någon borde ju ha tid att gå hem till oss i några dagar.
Frågan är väl mer om någon har lust??

Håller tummarna att detta går vägen
- annars får jag bli kvar hemma!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hur gick det med kattvakt?

2010-10-13 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0