Ny vecka!

Tog bilen till jobbet imorse
- det snöade blötsnö och jag skulle ha med mej två datorer
.....funkar dåligt med cykel så det blev bil idag.
Sen hade jag glömt min mobil hemma
och fick vända om för att hämta den!

 Denna veckan blir det fullt upp för min del
 - Nils och Ulf åker till Finland i morgon
och blir borta till på torsdag
 - jag blir ensam på kontoret.
 Bokföringsbyrån kommer i morgon
- jag ska göra ett arbetstest på sjukhusets fysiologiavdelning på torsdagmorgon
och så har jag ett annat möte på fredag förmiddag!
Det får väl lov att gå på något vis
- måste man så måste man!
Nu ska lönerna bli klara
- det är prio ett!

 Önskar er alla en bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0