Snabbmiddag och hemmakväll!

Känner mig ganska slut
efter en dag med ständig telefonpassning
- men roligt var det absolut!
 
Det blev snabbmiddag på Korv & Bröd!
Erik kom förbi
och käkade med oss
- han skulle lämna tillbaka nyckeln.

 Pelle stack på möte
med båtklubben
och jag pös ihop i soffan  - orkar inget mera iväll.
Tänkte att jag skulle
förbarma mig över bokskåpen
- men ikväll kommer det inte att ske.

Det är så tyst och skönt
hemma
ingen som pratar eller spelar musik
- jag läser och surfar runt lite på nätet.
En lugn hemmakväll med bara mej!

Fundera oxå över hur vi ska inreda
de tre "tomma" sovrummen
som nu finns i huset
 - ett sånt problem vaa!?
Tror att det blir ett kontor
- ett gästrum
och en Walking in Closet
- VAD tror ni om det???
Bra idé va?
Gäller bara att få med Pelle på detta oxå
 annars är det kört!
Mycket fina färger och tapeter
finns det
- och i vårt slitna 70 tals hus kan allt bara bli bättre! :O)







Kommentarer
Postat av: Marina

Kanonidé!..Ni har ju ALLA möjligheter..Kram!

2010-10-27 @ 15:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0