Söndag kommer före....måndag!

I dag har vi pysslat med massor
 - i alla fall på eftermiddagen!
Jag tog det otroligt lugnt hela förmiddagen
och pyyyste på i mina sovkläder till klockan var nästan 11.

 Vi startade eftermiddagen med en härlig promenad i höstsolen
- underbart väder idag!
Vi var förbi graven och tände ett ljus!<3
 Sen förbi på KAPAB för att hämta min dator
 och alla papper till löneberäkningen...som måste ske ikväll.

 Väl hemma kavlade vi upp ärmarna
 och tog en storröjning i våra två källarförråd
- det blev så jaäkal bra.
Två säcka gick till sopor och minst 6 säcka skänker vi till Kupan.
Jag är riktigt nöjd med vår eftermiddag! :O)

God middag har vi ätit
med Lars & Emil
 - Nils fattas oss men han hade annat för sig ikväll.

Nu ska jag som sagt räkna löner
- måste vara klara i morgon!



 Önska er alla en skön söndagkväll!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Här är det lugnt och skönt. Calle har hjälpt mig att flytta en lampa och jag har satt bokstäver på hallspegeln och fixat lite i vårt sovrum. Skönt att fixa.

2010-10-24 @ 20:14:02
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Vad duktigt att rensa och 6 säckar till välgörenhet är riktigt bra! Känner med dig

2010-10-25 @ 00:28:57
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: Nina

Guu va ni är duktiga! Jag är impad :o)

2010-10-25 @ 08:58:03
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0