Stört omöjligt......

...........att somna i går!

Jag somnade naturligtvis framför TVn
 och vaknade klockan 12 efter två timmars sömn.
 Sen var det stört omöjligt att somna om!
 Jag har varit vaken hela jäkla natten
och snurrat runt i sängen som en galning.
 Det gick bara inte att ta sig på jobbet till klockan 8
....jag tog Time Out och sov mellan 8 å 11...
kom till jobbet vid lunch.
Helt seg i huvudet är jag och svettas å fryser om vart annat.
 Ingen bra måndag alltså
 - men det innebär ju att nu kan det bara bli bättre
 - eller hur!

Hoppas att starten på din vecka blev bättre än min!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hmm, låter inte bra det där. Inte bra att inte sova ordetligt.

2010-10-11 @ 19:04:07
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0