Måndagkväll!

Det är inte så mycket man hinner eller orkar en vanlig måndagkväll!
 Jag fixade middag och stökade undan disken
sen begav jag mig ut på en Powerwalk.
Gick fasligt fort
och sprang på slutet
- riktigt svettigt!
Det känns bra att jag hunnit två motionspass idag
- känns bra för ryggen oxå!

Nu tittar Nils på lägenheter för nu vill han flytta
- nu har han fått nog av familjelivet! ;O)
 Vi får väl se hur det går!

I morgon har jag tid hos frissan - ÄNTLIGEN!
 Och så har jag ett möte med min mentor på eftermiddagen.
 
Och i morgonkväll ska Pelle och jag gå på konsert
- vi ska se The Mersey Beatles på Storsjöteatern.
 


Kommentarer
Postat av: Nina

Vi kanske ses där :o)

2010-09-14 @ 08:37:02
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0