Nya friska tag!

Det var ett kul å bra kalas i lördags
 - God mat och dans!
Tackar Rosen & Titti för detta! :O)

Jag dansade så min rygg ville inget mera
- igår låg jag hela dagen - kom knappt ur sängen.
Det har väl aldrig hänt att jag legat en hel söndag
- men det var ingen som saknade mig
 förren det var dax för middag.....! ;O)
Det är bättre idag men inte bra
 - Jag MÅSTE köpa en skön säng!

Idag är det en helt vanlig måndag
och det kan oxå vara skönt
- inget utöver det vanliga händer idag.
Lars är hemma och är sjuk
 - han har kraxat och hostat i flera veckor men ändå gått på skolan
 och nu gick det tydligen inte längre.

Det är bara att andas några djupa andetag
och ta i med nya friska tag för att sparka igång en ny vecka.
- falleren fallertvå falleralla!




Kommentarer
Postat av: Maggan

Bidde re inga kort från festen va?

2010-09-13 @ 14:17:48
Postat av: Anita svarar Maggan!

Joodå- det kommer kort när jag hittar sladden till mobilen! :O)

2010-09-13 @ 14:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0