Som ett brev på posten!

Naturligtvis och som ett brev på posten
så har jag idag ont i halsen och känner mig hängig.
Det är så typiskt att när jag beslutat mig för att "komma igång"
 så protesterar kroppen och jag blir sjuk.

 Jag gick ändå ut på en promenad i morse
- en runda på 45 minuter blev det.
Det blåser och är kyligt men solen skiner!
 Det var meningen att Pelle skulle gå med
men honom såg jag inget av så jag fick gå själv
 - det skulle vara roligare med sällskap på morgonpromenaderna.

Får väl se hur länge jag orkar med "kontoret" idag
- går väl hem och sover om jag måste.

Så var det onsdag ioch halva veckan har gått
- jag gäspar, kraxar och nyser
och önskar att det var lördag.

Ha det Gott mina vänner! :O)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0