Å julen varar fram till påska.....

Ikväll har jag äntligen tagit ner mina julgardiner!
Tänka att det ska sitta så långt inne att få till det.
Att ta ner julgardinerna var väl inte så jobbigt
men att sedan hitta igen de gardiner som ska upp
och att stryka alla dessa längde - det var jobbigt.
Jag har nog strukit 25 meter gardiner ikväll.
 Dom i vardagsrum och matrum är både långa och breda
och måste strykas två gånger.
 Men nu är det klart - så skönt!
 
Ett år tog jag ner julgardinerna och satte aldrig upp några nya 
förren det var dax att sätta upp julgardinerna igen.
 Hahaha - så kan man ju oxå spara eneri!

 Nu ska jag bara köpa lite gröna växter
och så ska jag köpa ny matta att ha under bordet.
Till hösten ska vi renovera köket
- det är verkligen på tiden!

Men först ska badrummet bli klart! :O)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Haha....du köper nya blommor hela tiden. Försök att vattna de du har istället ;)

2011-04-06 @ 22:10:39
Postat av: Anita svarar Maggan!

Nähäerru Maggan....det är ett helt år sedan jag köpte gröna växter! Men det är helt klart en bra idé att ge dem lite vatten då å då!

2011-04-07 @ 08:49:46
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0