En härlig helg!

Vi har haft en fantastiskt härlig helg...
jag hade gärna stannat i stugan länge!
Det var bra att vi åkte upp...
gräset behövdes trimmas och det fanns annat att fixa med.
 
På lördagen lämnade vi denna idyll för en Bilfest i Brattland/Åre.
Vi bodde över hos James & Bib i Såå...
dom var inte hemma men vi fick låna deras gäststuga en natt.
Bilfesten var rolig...vi åkte Thunderbird dit och taxi hem.

I morse blev det en timmas promenad tillbaka
för att hämta bilen...
men vädret var bra så det gjorde inget.

Nu suger jag ur de sista timmarna
av ledigheten...
i morgon har verkligheten hunnit ifatt mej...
jag börjar jobba.
Kan inte fatta hur snabbt
4 veckor kan passera!
Ändå är jag såklart jätte nöjd...
första gången på många år
som jag kan vara ledig så länge
.
Här kommer lite bilder från vår helg i Huså...
inga bilder från Bilfesten för vi glönmde kameran..
och telefonen var slut batteri!

Pelle klipper gräs!


Vär härliga stuga!


Soligt å varmt!




 En promenad runt byn!"


Scenen är min!

Husåforsen! i sin prakt!




Undrar vart vi ska gå??


Äntligen låg hon i hamn så vi fick kika - Drottning Sofia!


Jämtland är vackert!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja, det ser härligt ut. Jämtland är verkligen vackert.

2011-08-16 @ 06:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0