Kärlekens tecken!

Det har varit en helg i kärlekens tecken...
vi var på bröllop
i lördags!
Det var Lisa (Lasses äldsta)
som gifte sig med sin Anders på Jamtli.
Ett fint bröllop och en härlig fest efteråt!
Jag var naturligtvis kvar till sist och fick använda gårdagen till rekreation.
(Bilder från festen kommer!)
 
Nu är det bara att hugga tänderna i en ny arbetsvecka...!
Det är höst här nu...
i luften klart å kallt.
Jag har lite svårt att acceptera att sommaren är slut...
att det är dax att bejaka hösten i all sin prakt!

I Folkvise ton av N.Ferlin

"Kärleken kommer, kärleken går
ingen kan tyda dess lagar
Men dig vill jag följa i vinter och vår
och alla min levnads dagar

Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt
och aldrig jag lämnar det åter
Min lycka är din, din lycka är min
Och gråten är min när du gråter

Kärleken är så förunderligt stark
kuvas av intet på jorden
Rosor slår ut ur den hårdaste mark
som sol över mörka gärden


Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt
och aldrig jag lämnar det åter
Min lycka är din, din lycka är min
Och gråten är min när du gråter"

 


Kommentarer
Postat av: titti

tack för senast,jag är så glad att jag har dig i mitt liv.Kram

2011-08-29 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0