Tjooohoo!


 Vi har haft fantastiska dagar i Italien...
ätit & druckit
gott...solat och badat och träffat vänner.
Men jag har längtat hem oxå...
längtat efter mina pojkar och efter katterna -
det var lite länge att vara borta i nästan 3 veckor.
 Men som sagt vi har haft det bra! :O)
 
Sen jag kom hem så har det handlat om att städa å tvätta...
huset har ju haft en hel del gäster medan vi varit bort....
ni vet Yranvecka å allt.
Men grabbarna hade röjt bra...
ganska bra
i alla fall.
Svårt att få tvätten att torka när det ska regna hela tiden!
Jag har en veckas semester kvar
 så jag hoppas på sol!


 Här kommer lite bilder från vår resa!


Första stopp var hos Maggan och Jonny på Siggefora Camping!


Första dagen i Italien - Venedig!


Middag hos Lino med familj i Abano!




Tonys fina affär La Brichola!


Mycket gott finns att köpa i denna charkdisk!


Gott med en öl i solen - i Lignano!


Middag med Mauritzo och Sara!


Middag hos Tina & Tony!


Utsikt från vår balkong i Grottamare!


God mat var dag!


Härliga stränder!


En härlig resa blev det!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilkavfina bilder. Ni verkar ha haft en underbar semester. Kram.

2011-08-09 @ 08:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0