Julöppet!

Idag är jag hemma och pysslar!
Jag ska ha Öppethus här hemma i eftermiddag...kväll!
Jag fixar med maten till buffén
och så ska jag städa undan lite.
 Pelle kommer hem vid lunch
och hjälper till.
Klockan 15:00 öppnar portarna!
Konstigt nog känner jag ingen stress....det blir som det blir.
God mat
blir det i alla fall....
kanske inte så superstädat
men julstämning kan jag garantera.
Jag har bjudit över 60 st och det är över 30 som tackat ja!
 Säker har jag glömt att bjuda någon
och om det är så vill jag bara säga att
Du är välkommen du som vill komma!

Jag önskar dej en underbar fredag!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja vilken miss..:( kan ju inte för jag har Julfest på jobbet! Hoppas ni får sketakul!! Kram

2011-12-16 @ 13:48:55
Postat av: Maggan

Meeeen, bilder från festen då?

2011-12-17 @ 15:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0