Min lediga dag!

Det var fasligt vad min lediga dag svepte förbi fort!
Jag klev upp ganska tidigt....vid 7:30!
Var en bussig mamma och skjutsade Emil på jobbet...
hem och duschade och åt frukost.
En bokad tid på Wellnesskliniken kl. 9:45....
fixat mina naglar.
 
Handlade lite julklappar på stan...
var på Dollarstore...ÖB och sedan Lillänge.
När jag kom hem var klockan nästan 3
och det var dax för lunch.
Hemma har jag tagit reda på en gigantisk tvätthög
och plockat fram lite mera julsaker.

 Till middag gjorde jag Pizza
med skinka, champinjoner och lök - Gott!
Ikväll har jag slagit in julklappar och tittat på TV.
 
Så fort var det gjort....en ledig torsdag!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Skönt ändå att kunna vara ledig mitt i veckan och handla, städa och fixa naglar. Själv har jag bara helgerna på mig att få ordning till jul för på kvällarna är jag så förbenat trött.

2011-12-02 @ 07:31:54
Postat av: Anita svarar Maggan!

...jag har oxå bara helgerna på mej....och är jätte trött på kvällarna...det var just därför jag tog ledigt!

2011-12-02 @ 08:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0