Överraskande besök!

Igår straxt innan vi skulle gå hem för dagen
dök min svåger Jonny upp!
Tydligen visste alla om det utom jag....
inte att han skulle komma på KAP
men att han skulle komma till Östersund.
Jätte kul var det
att träffa honom....
det blir inte så ofta.
Jag bjöd hem honom på middag
såklart!
Det blev några trevliga pratiga, timmar i vårt kök!
Jag älskar att träffa familjen...
saknar min syster
å svåger å deras barn! <3 
Det är ju liksom den enda familj som jag har kvar!
 
När Jonny hade gått
och jag hade röjt upp i köket
 så somnade jag i soffan framför TVn....
jag som skulle fixa inför morgondagens julfest!
Nåväl....det är ju en kväll ilväll oxå! :O)

 Idag går en av mina medarbetare på julledigt....
kommer tillbaka den 9 januari....
jag önskar att det var jag!


Bilden har jag tjuvat från Jonny på fejjan! ;O)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Visste inte du att han skulle åka upp?

2011-12-15 @ 14:56:47
Postat av: Anita svarar Maggan!

Nooope!

2011-12-16 @ 10:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0