Age lock!

I kväll har Jag och Lena varit på ett "homeparty"
där det demonstrerades något som kallades för Age Lock.
Produkter som skall skjuta fram åldrandet av vår hud.
Med hjälp av galvaniserad ström???
och speciella hudkrämer får man tillbaka spänsten i skinnet
 och ser yngre ut bara efter någon veckas användning.
 Jag vet inte vad jag ska säga om detta....
åldersnoja har jag inte!
Näääe ...detta var nog inget för mig!
Lite för amerikanskt om man säger så.
Jag får nog säga att jag tänker åldras med mina rynkor.

 Hur ser du på detta med att bli gammal?


Kommentarer
Postat av: Anonym

I bland får jag paniiik när jag fattar att jag blir äldre men oftast så bryr jag mig inte. Jag är mest nojjig över att jag skall bli för gammal för att göra sådant som jag tycker om. Gå på hårdrock och springa på krogen. Jag vill inte bli en sån där jobbig kärring som inte fattar att hon borde sitta hemma och virka :)

2011-02-02 @ 22:21:47
Postat av: Maggan var det som hade åsikter här ovan.

2011-02-02 @ 22:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0