Ännu en dag......

..............lider mot sitt slut!
Jobbet har flutit på utan större störningar.
 Nils och jag tog en promenad på lunchen.....
30 minuter i strålande sol! :O)
Helt fantastiskt väder
och man kände rikitigt att solen värmde!

Nu är middagen avklarad och jag är fri att göra bad jag vill....
det blir soffan och TV ikväll oxå....
orkar inte riva mer tapet.
Pelle ska ut i garaget
till sina bilprojekt
- fattar inte att han orkar gå dit ut varje kväll.

OCH inte har jag ringt sjukgymnasten idag heller....
jag måste boka en tid
för att komma i gång med träningen för min rygg.....
men det verkar sitta långt inne!
 Borde boka tid för massage oxå
men det blir inte heller av!
Fattar inte att det ska vara så svårt
att göra sånt som är bra för kroppen?
Om det gällde jobbet skulle jag kunna ringa till kungen
 om jag behövde....
men inte när det gäller mig själv...
Är inte det konstigt?!

 Nu blir det i alla fall soffan å TVn
- min rygg behöver räta ut sig! ;O)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja, vilken bra idé. Ring till kungen, vettja :)

2011-02-09 @ 22:27:00
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0