Dax för hemfärd!

Idag bär det av hemmåt!
Jag skulle kunna stanna mycket längre
men plikten kallar
- i morgon är det absolut slut på julen och ledigheten.
 
Jag var uppe redan kl.8 i morse
- plackar och tvättar lakan.
Väldigt skönt att ha
både disk å tvättmaskin här i stugan.
 Vi ska ha med oss ett stort skåp hem oxå
- skall bytas mot ett lite mindre å smidigare.
Och så måste jag handla på hemvägen
- får middagsgäster idag! :O)
 
Näähepp nu måste jag sätta fart igen....
Önskar alla en skön söndag! :O)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Har du fortfarande gäster?

2011-01-09 @ 20:58:55
Postat av: Anita svarar!

Nu har gästerna gått och jag har gjort ett inlägg med bilder å allt - men det vägrar ju att lägga in sej på bloggen - har trixat å fixat i en timma nu men näääe. Det ser ut som om det ligger uppe men när jag går in så fnns det inte....BLIR TOKIG!!

2011-01-09 @ 22:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0