En helt vanlig söndag!

Har sovit länge idag....
skönt men min rygg strejkar när jag ligger länge!
Pelle är i garaget och jag slöar!
Har egentligen en hel del att fixa med
men blir sittande - ingen inspiration idag.
Ett tag tänkte jag göra ett ryck och ta bort julen......
det skulle vara skönt
om det blev gjort idag.
 Men min kropp är öm och stel
och jag skulle behöva en promenad och massage
- vi får väl se hur det blir med "ta bort juen" just idag.
 Gruvar mig lite inför morgondagens arbetsdag
- vi ska inventera....INTE KUL!
Annars är det väl en helt vanlig söndag!

Vad gör du idag då?


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag ska storstäda bad och duschrum. Riva ut duschdrapperier och mattor, skura väggar och .... eller nääe inte tak men allt annat.

Kul va?

2011-01-02 @ 12:19:07
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Slöar, läser, fotar, gör matlista, tvättar, kollar på tv, surfar, gruvar mig för att jobba i morgon ;)

2011-01-02 @ 14:41:29
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0