Ett stilla snöfall.......

..............och en stilla morgon har vi här i stugan!
Stormen har bedarrat och landskapet ser mjukt och fluffigt ut!
 Pelle och Lars är ute på sina skotrar
medan jag softar i stugan med kaffe och film.
Kan bli en tur på skidorna...kanske!
Annars trivs jag bra med att bara vara här med mig själv
och mitt kaffe.

Nu blir det inget Huså för mej på några helger.
Nästa helg ska jag på kurs
och helgen där på åker jag till syrran i Uppsala.
Skönt att jag kom iväg denna helgen
 trots att det bara blev lördag till söndag!
 
I kväll kommer Nils hem på middag - det blir Lasange!
 Kul att kunna samla familjen i alla fall en gång i veckan! :O)

 Önskar er all en skön söndag!

Pelle och Lars på G!


Pelle!


Lars!


Stugan!


Mycket med fluffig snö!


Kommentarer
Postat av: Nina

Mysigt med snö och lagomt kallt har det ju varit oxå! Härligt!



Jag skulle behöva lite hjälp på min blogg! Välkommen in vetja :o)



2011-01-30 @ 16:02:58
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0