Fredag....

Jag försov mig idag!
Vaknade av larmet men snozade....!
Nu har vi haft personalmöte..
eller veckomöte
kan vi kalla det
och sen har mässpallen blivit packad.
 Jag ska inte med på mässandenna gång
och jag känner redan nu att jag kommer att sakna detta.
Det är Nils & Ulf som åker
till Jönköping på tisdag kväll.
 Jag trivs på mässa - träffa kunder och sälja våra produkter
men nu är det Nils tur att ta över. :O)

 Ikväll ska jag ut med Lena
vi ska gå på Cuprum och äta
 sen får vi se
vad vi hittar på!
Det ska bli skoj!! :O)

Hoppas att du oxå får en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Marina

Har svarat på ditt sms med att skicka e-post - hade bara 2 öre kvar på mobilen..:)

Hoppas ni får en kul kväll tillsammans..kramar till er båda!

2011-01-28 @ 13:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0