Sköna lördag!

Tänk att jag sover så skönt här
- vaknar lugnt å stilla
- äter frukost länge
och dricker mitt kaffe i lugn å ro.

 Nu har Pelle och Nils stuckit iväg på skoter
och jag slappar med dator - tidning
 och bra musik.
Så otroligt bra
att vi köpte denna stuga för 10 år sedan....
här hittar man igen sig själv.
Visserligen blev det mycket jobbsnack i går kväll...
men det är ju oxå en del av vår familj nu
när Nils jobbar i vårt företag.
En hel del saker
som behöver vändas och vridas på
 när man är ny på jobbet!

Men nu är dom som sagt ute och "leker" med sina dundermaskiner.
 Det var nära ögat att det inte blivit någon skotertur
 då ena skotern nästan vägrade starta...
men det löste sig.
 Jag skulle aldrig ha ett sådant tålamod
- i och ur med tändstiften
massor med gånger.

Undrar om jag ska åka lite skidor
eller om jag ska stanna i pyjamasrn hela dagen??
I kväll ska vi käka mat på Gruvstugan
- det blir skönt
att slippa laga mat.

Vad gör du idag då?


Kommentarer
Postat av: Maigiz

Latar mig. Jag vill inte göra någonting. Jag är lite bakis tror jag, det blev en sen after work i går med Anna och Erik. Det var så skoj att vi inte ville sluta och gå hem :)

2011-01-22 @ 13:16:42
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0