Fixa på fixen!

Idag har jag farit som en skottspole mellan olika uppdrag!
Först ut till båten kl.7...
och jag var sen som vanligt!
Efter det skjutsa Pelle på jobbet
och sen hem och leta reda på Alice som skulle in på Ejra djurklinik idag...
för att ta bort alla jäkla tovor som hon hade i pälsen.
 Hon anade nog oråd för hon hade gömt sig bra!
När jag lämnat Alice så åkte jag hem och åt frukost...
och hämtade Emil!
Full upp resten av förmiddagen
på kontoret...
ut å gick på lunchen i 40min.!
Klockan 13:15 ringde min telefon och jag hade missat ett möte
som var kl. 13...ny tid 14:00!
 Iväg i bilen
på mötet.....
en timma senare hämta en drogad Alice på djurkliniken
 och så hem med henne.
Tillbaka på jobbet för att avsluta det jag på börjat!
 Vidare på affären för att handla middagsmat...
det blev grillat idag!
Hem å laga mat...
sallad å grillat å persallad!
 Nu ska vi snart äta å sen ska vi iväg å köra Solöga till kajplats!
 
Nu jäklar tar jag ett glas vin...
eller två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0