Full fart...å tvärnit!

Efter jobbet så åkte Emil och jag för att köpa arbetsskor åt honom.
 Sen åkte vi på Coop och handlade....
fick ihop till tre middagar i alla fall.
Grillade kycklingfilè
idag till middag.... 
Pytt i morgon då jag ska ha Tjejmiddag och äta annat....
Taco på onsdag då jag är bortbjuden på middag......
 
Hem och lade kyckling i marinad....
plockade i och ur
en diskmaskin.
Så ringde grannen och ville ha skjuts på affären.....
så då passade jag på att gå på Systemet
när jag ändå skulle iväg.
Emil skötte grillningen
med bravur! 

Nu har vi ätit och jag har tvärnitat....
luften gick ur mej -
jag orkar inget mera idag.
Men jag borde vattna blommor och hänga tvätt....
och så har jag lovat Lars att leta reda på en resväska
som han ska ha på torsdag när han flyger till Gotland.
Lika bra att fixa färdigt
innan man sätter sig på rumpan framför TVn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0