Å regnet det bara öser ner....

Herre min je vad det vräker ner regn!
Det är sommarvarmt ute men kvavt å fuktigt 
det regnar å åskar!
Katterna kom in fort
som bara den....
som dränkta katter! :O)
 
Jag gjorde gryta
på kött å starka korvar
som blev över efter helgens grillning.
 Det blev jätte Gott!
Tänkte ju att jag skulle måla ikväll
men jag får nog hitta på något innomhus....
ta reda på tvätten
tex...
som fortfarande ligger i små högar över hela huset.
 
Je e int järalöus int....!

(Stäng min spelare!)


Kommentarer
Postat av: Maggan

I morgon em skall det regna och åska här enl SMHI.

2011-06-07 @ 21:05:35
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina

Ja attans...man hann inte räkna mellan blixt och knall innan det blixtrade igen..:)

2011-06-08 @ 09:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0