En ledig eftermiddag...!

Trodde jag att jag skulle få till en ledig eftermiddag...
hade en bokad tid för Ortobionomi kl.14
tänkte åka hem efter det.
Skulle först bara titta om det var möjligt att hitta en ny bikini
- men det var omöjligt
kan jag tala om.
På vägen hem svängde jag in på ÖB för att handla mer färg
och sen vidare på Bussgods för att hämta ut vårt båtkapell
som varit på tvätt och kom tillbaka idag.
När jag kom hem
var klockan 5
och det var dax för middag!
Det var den "lediga" eftermiddagen!

Ikväll har jag målat å målat å målat...
men ännu är jag inte klar!
Fattar du hur många pinnar
det finns
att måla på ett verandaräcke?
 När jag är klar
med räcket
 ska jag måla en soffa och ett skåp som står på verandan...
vitt vitt vitt - det kommer att bli jätte bra
 bara jag blir klar. :O)


Kommentarer
Postat av: Marina

Skulle så stort sjösätta idag..men hon ville inte - så upp igen och skjuts till SIMO....Jisses vad jag är less på motorer..bläää! ;)

2011-06-10 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0