Fredag.....igen! :O)

Idag har jag haft flera möten...
månadsmöte, marknadsmöte
och ett annat möte på stan.

 Efter jobbet åkte vi ut till båten
och satte på det nytvättade kapellet....
fick trixa några gånger
innan det blev rätt.

Sen hem å fixa middag till ett hungrigt å taggat gäng.
 I kväll skulle alla ungdomarna ut
och ta vara på den ljuvliga sommaren! :O)
Emil han tog med sej en köttbit
och lite potatissallad
och stack till kompisar.
Men Nils och Lars åt hemma med oss och stack efteråt.
 
Efter middagsstöket - vi grillade -
så tog jag tag i mitt måleriprojekt.
Målade på i ett par timmar...
nu är halva sträckan gjord! :O)
 
Sen tog vi Thunderbirden Pelle och jag
och lite kaffe och åkte ut.
 Vi stannade vid Sunne Kyrkoruin
och fikade där i solen vid Storsjöns vatten.
 Ett sånt fantastiskt väder vi fått! :O)
Vi kom inte hem förren klockan var mitt i natta! 
Nu ska jag vänta uppe en stund
- jag har lovat att hämta undomar på stan!

Vad har du gjort då denna underbara försommarkväll?



Kommentarer
Postat av: titti

Jag har varit hos eva med marie och Elisabeth och pratat gamla minnen. så kul.ha vi varit sån.Titti

2011-06-11 @ 01:24:08
Postat av: Lena

Vad mysigt det lät att åka Thunderbird! Jag var hos grannarna och åt surströmming med dricka till, det var inte så tokigt det heller.

2011-06-11 @ 07:32:50
Postat av: maggan

Vi sätt ute och pratade till mitt i natten. Eftet en strålande kväll på vår altan.

2011-06-11 @ 09:40:09
URL: http://p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0