Lugn start på dagen!

Igår kväll var vi ute med nya raggarbilen -
vi hämtade upp Lena och Marina oxå.
Åkte runt på stan bland alla studenter
och Pelle njöt av att köra och av allt beröm bilen fick.

 Sitter nu här med mitt kaffe och min dator...
jag gillar dessa lugna mornar!
Men nu ska jag fixa till mej...
har lovat att skjutsa Lars och Elin till Svenstavik idag
och så blir det en fika hos Elins mor å far.
Men först borde jag åka och köpa plant
och plantera blommor på graven....
det borde jag men vi får väl se hur det blir!

Nya direktiv nu....
måste hämta hem Elin och Lars...
dom har ingen frukost! :O)
Hahaha - dom får väl äta upp sej
här
 innan vi sticker till Svensta.

Vad gör du idag då?


foto Elin Landén


Kommentarer
Postat av: Marina

Tack för en kul raggarrunda igår! Idag har jag storhandlat med äldsta sonen och fyndat nya täcken och kuddar på Jysk - utförsäljning utomhus..:)Nu laddar jag för morgondagen med sol på balkongen!

2011-06-02 @ 15:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0