Midsommarbuffé!

Vi är bortbjudna på midsommar och det är knytkalas...
Midsommarbuffé!
 
Man ska ta med sej eget kött att grilla
och sen något till buffébordet.
Det står helt still
i mitt huvud...
har ingen aning om vad jag ska bidra med!
Laxknytten
har jag kommit på
och så ska jag baka bröd...
kanske kan jag ta med en god sallad
och göra en god pepparsås till köttet.
Dippsåser är ju oxå lätt att fixa
och grönsaker att dippa...
kanske en god efterrätt tex vit chokladmousse!
...eller en ostbricka...!

 Åhhh jag vet inte...
och jag har bara ikväll på mej att fixa allt!
 Vi ska ha husvagnen med och det är bra...
bara att packa in och åka!

 Vad gör du i midsommar då?


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag är bortbjuden till mitt lilla syskon barn i storskogen/Åkersjön

2011-06-22 @ 19:32:38
Postat av: Maggan

Jag åker till husvagnen jag :)

2011-06-22 @ 20:43:15
Postat av: [FOTOBLOGG] med Författar intresse

Jag lottar ut en GRATIS HEADER i min blogg !! :D



läs i min blogg om hur det är att leva med ADD UPPMÄRKSAMHETSSTÖRNING. Eller titta på mina fotografier, eller varför inte läsa berättelser jag skrivit ? :D

2011-06-22 @ 21:14:41
URL: http://shadowzplay.blogg.se/
Postat av: LIZA

Nu blev jag hungrig...

2011-06-22 @ 21:24:34
URL: http://lizach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0